Jeżeli chce Pan / Pani złożyć reklamację dotyczącą kupionego produktu, może Pan / Pani posłużyć się poniższym formularzem, przesyłając go do nas pocztą tradycyjną lub elektroniczną na reklamacje@tapczany24.pl. Jeżeli formularz nie jest przesyłany wraz z reklamowanym produktem, proszę pamiętać, że celem rozpatrzenia reklamacji możemy prosić o przesłaniem nam reklamowanego produktu.
ADRESAT:
[dane sprzedawcy do uzupełnienia]
DANE KLIENTA:
Imię i nazwisko: ............................................................................................................................
Adres: ...........................................................................................................................................
E-mail: ..........................................................................................................................................
Tel.: ...............................................................................................................................................
Nr rachunku bankowego: ............................................................................................................
PRZEDMIOT REKLAMACJI:
Nazwa produktu: ..........................................................................................................................
Data nabycia produktu: ...............................................................................................................
Cena produktu: .............................. zł
ZGŁOSZENIE REKLAMACJI (opis wad i okoliczności ich powstania):
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
Kiedy wady zostały stwierdzone: .................................................................................................
DZIAŁANIA NAPRAWCZE/ŻĄDANIE REKLAMUJĄCEGO:
(___) wymiana rzeczy na wolną od wad,
(___) usunięcie wady,
(___) obniżenie ceny,
(___) odstąpienie od umowy.
…………………………………………………..
data i podpis
Informacje na temat przetwarzania danych osobowych
Pana / Pani dane osobowe podane w formularzu będą przetwarzane w celu obsługi procesu reklamacyjnego przez Rentier Sp. Z o.o ul. Wojska Polskiego 34, 56-400 Oleśnica (KRS: 0000652332, NIP: 9112018286, REGON: 365884594)
Kontakt w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych możliwy jest pod adresem kontakt@tapczany24.pl
W związku z obsługą procesu reklamacyjnego, dane mogą być przetwarzane przez podmioty zewnętrzne zaangażowane w obsługę tego procesu, takie jak firmy kurierskie, operatorzy pocztowi, banki, hostingodawcy, biuro rachunkowe. Formularz będzie przechowywany przez okres 90 dni.
W związku z przetwarzaniem danych osobowych zawartych w formularzu, przysługują Panu / Pani następujące uprawnienia: prawo do żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi procesu reklamacyjnego.
ADNOTACJE SPRZEDAWCY – DECYZJA DOTYCZĄCA REKLAMACJI
Reklamacja została uznana/nieuznana z następujących powodów:
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
Data otrzymania reklamacji: .....................................
Osoba rozpatrująca reklamację: .....................................
Data rozpatrzenia reklamacji: .....................................
Dalsze postępowanie reklamacyjne – informacje dla Klienta
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................